Klantenservice & klachtenafhandeling

Klantenservice

Wij proberen u het als klant zoveel mogelijk naar de zin te maken.
Dit doen wij door kwalitatief goede producten in te kopen maar ook door te werken met de beste pakketdiensten en natuurlijk het professionele webshop platvorm.

Mochten er vragen over producten zijn dan kunt u ons het beste een What's app sturen.

Dit is mogelijk via 0031-622727333

Ook is het mogelijk om contact op te nemen middels het contactformulier op deze pagina.

 

Klachten

Heeft u na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 06-11 45 79 23, of een e-mail te sturen naar ons via deze link. Vanuit België kunt u bellen met de landcode 0031 ervoor doen.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • Ordernummer(s). Dit nummer bestaat uit 5 of 8 cijfers en vindt u in de onderwerpregel van de e-mails die je van onze klantenservice hebt ontvangen, tussen de tekens [ en ]
  • Uw naam, adres, woonplaats en je klantnummer en/of bestelnummer

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Zengeschenken.nl
T.a.v. Afdeling Klachten
Schokkerweg 2d 8042 PC Zwolle
Nederland

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen wij u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

 

  • Aan: Zengeschenken.nl
    Schokkerweg 2d 8042 PC Zwolle
    service@zengeschenken.nl 
  • Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroept/herroepen*

 

  • Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

 

  • [Naam consumenten(en)]

 

  • [Adres consument(en)]

 

  • [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

 

 

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

1 Veel gestelde vragen
1.1 Aanmelden voor 10% korting via de bol.com kaart

Om je aan te melden voor de nieuwsbrief kun je gaan naar:

www.zengeschenken.nl/service/nieuws

Na aanmelden komt er een bevestiging in de mail met de kortingscode.